21.08.2020 17:15:00 - Lenka
Pobyt
Velice příjemný pobyt, milá obsluha a krásné čisté prostředí i pokoj super. Určitě všem doporučuji.
06.09.2020 15:50:00 - Admin
Re: Pobyt
Dobrý den,<BR />děkujeme za pozitivní komentář.<BR />Jsme rádi, že se Vám u nás líbí.
04.06.2020 19:42:00 - Natálie
Pohodové zázemí
Děkuji za příjemný pobyt. <BR />Hotel Zlatý Chlum mohu určitě doporučit jako pohodové zázemí pro celodenní výlety po okolí. A když na vás po návratu čeká dobrá večeře, nemá to chybu. <BR />Těším se snad někdy zase nashledanou.
19.12.2018 8:58:00 - Petr
Jídelní lístek
Dobrý den,<BR />chtěl jsem si projít Váš jídelní lístek zde na webu, ale odkazy nefunguji. Hezký den
19.12.2018 14:12:00 - admin
Re: Jídelní lístek
Dobrý den,
otevřete si prosím na stránkách hotelu v horní liště "denní menu" - restaurace - jídelní, nápojový lístek. Vše funguje jak má.
Děkujeme za přízeň a těšíme se na Vaši návštěvu.
05.08.2018 10:10:00 - Franta
Pobyt
Pobyt super i personál také. Jen trochu kazí dojem terasa.
05.08.2018 11:02:00 - admin
Re: Pobyt
Dobrý den, děkujeme za příspěvek, jsme rádi, že jste byli vcelku spokojeni, terasa se připravuje k rekonstrukci a její stav je poplatný zdejším povětrnostním podmínkám.
Rádi Vás opětovně přivítáme na hotelu Zlatý Chlum
05.08.2018 11:02:00 - admin
Re: Pobyt
Dobrý den, děkujeme za příspěvek, jsme rádi, že jste byli vcelku spokojeni, terasa se připravuje k rekonstrukci a její stav je poplatný zdejším povětrnostním podmínkám.
Rádi Vás opětovně přivítáme na hotelu Zlatý Chlum
04.05.2018 10:05:00 - Gabriel
Poděkování
Děkujeme za příjemný pobyt. Ubytování dobré, personál milý a ochotný, jídlo super. Jakmile pojedeme opět na služební cestu, určitě volíme Váš hotel.
04.05.2018 18:40:00 - admin
Re: Poděkování
Jsme rádi, že jste byli spokojeni a samozřejmě Vás kdykoliv rádi opětovně přivítáme na našem hotelu Zlatý Chlum
23.04.2018 12:43:00 - Kunštárovi
Pobyt.
Děkujeme za krásně strávený pobyt ve Vašem hotelu, který byl kouzelný nejen krásnou okolní přírodou, ale i milým personálem Vašeho hotelu, výborné kuchyně a příjemným ubytováním.Rádi se vrátíme, děkujeme, Kunštárovi
23.04.2018 18:42:00 - admin
Re: Pobyt.
Dobrý den, děkujeme za Váš příspěvek, jsme rádi že se nám u nás líbilo a že jste byli spokojeni, rádi vás opět přivítáme na hotelu Zlatý Chlum
10.03.2018 10:04:00 - Pokladníkovi
Poděkování
Děkujeme za příjemný pobyt ve Vašem hotelu. Ochotny personal a opravdu chutná strava. Vyzkoušena jak sauna tak posilovna. Možná bych zvážila menší opravy(nefungující světlo u schodiště, garnize, vymena koberce v hale u pokojů a v sauně jsou polámané u sprchy vsechny háčky). Do sauny bych dala alespoň paravan na svléknuti. Moc netesni okna takže je slyšet každé auto a bohužel byl velmi nepříjemný traktor vyhrnujici sníh v půl páté rano( šestá by už byla přijatelnější). Ale tyto nedostatky nám pobyt určitě nezkazili.
10.03.2018 20:26:00 - admin
Re: Poděkování
Jsme rádi, že Vám líbil Váš pobyt v hotelu Zlatý Chlum, bohužel drobné poškození inventáře hotelu se stále opakuje, je však námi i průběžně ostraňováno, úklid sněhu zajišťuje externí firma v souladu s aktuálním počasím a toto bohužel těžko ovlivníme. Rádi Vás opět přivítáme na našem hotelu a děkujeme za Váš příspěvek.
20.10.2017 16:30:00 - Sokolářovi,Solnice
Poděkování
Děkujeme za příjemný pobyt.Zvláštní poděkování kuchaři a velice vstřícné a pohodové obsluze restaurace a recepce.
21.10.2017 0:14:00 - admin
Re: Poděkování
Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo, rádi Vás opět u nás přivítáme a děkujeme za komentář.
10.05.2017 18:09:00 - Koudelkovi Benešov u Boskovic
Poděkování
Byli jsme velmi spokojení,jak s kuchyní i personálem,hotel čistý a klidný.Děkujeme.
11.05.2017 23:15:00 - admin
Re: Poděkování
Dobrý den, děkujeme za pochvalu a jsme rádi, že se Vám u nás líbilo. Rádi Vás opětovně na našem hotelu přivítáme.
Jsme s přáním hezkého zbytku dne.
13.02.2017 19:15:00 - Stejskal
Voucher
Dobrý večer, dostal jsem od společnosti ELEKTRO PLUS poukaz pro jednu osobu na 3denní pobyt se snídaní ZDARMA a zbytek členů 10%.CHtěl bych vzít manželku, kolik by to stálo? Objednáme se na květen. Ostatní své dotazy jsem vyčetl z recenzí.Děkuji
13.02.2017 20:20:00 - admin
Re: Voucher
Dobrý den, se svým dotazem se prosím obraťte na hotelovou recepci, kde Vám budou podány konkretní informace Pěkně zdravíme a těšíme se na Vaši návštěvu
12.12.2016 19:06:00 - Tichánkovi
150 %
150% SPOKOJENOST. Každý večer jsme si výborně pochutnali, klobouk dolů před kuchařem. S lepší obsluhou v restauraci jsme se nepotkali. Opravdu je zde příjemné prostředí. Rádi se sem vracíme, byli jsme tu již po druhé. Určitě sem ještě zavítáme.
12.12.2016 21:16:00 - Admin
Re: 150 %
Děkujeme za pochvalu, jsme rádi že se Vám u nás líbilo, rádi Vás opětovně přivítáme na našem hotelu.
07.10.2016 19:21:00 - Schejbalovi
Bomba
Hlavně kuchař, číšník a recepční, ti si zaslouží největší uznání za velkou ochotu a vstřícný přístup k hostům. Velká spokojenost se všemi službami. Jen tak dál.
08.10.2016 0:34:00 - admin
Re: Bomba
Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a byli jste spokojeni. Rádi Vás kdykoliv opětovně přivítáme. Děkujeme za pochvalu.
20.09.2016 16:34:00 - Veronika Petrášová
Voucher
Dobrý den, mám voucher na 3 denní pobyt se snídaní pro jednoho, chci se zeptat kolik by se doplacelo za druhou osobu za pobyt a snídane. Děkuji za odpověď :)
20.09.2016 21:33:00 - admin
Re: Voucher
Dobrý den, se svým dotazem se prosím obraťte na hotelovou recepci. Děkujeme
13.09.2016 12:06:00 - Kamil Procházka
Uskladnění kol
Dobrý den, chci se zeptat, zda se dají uskladnit drahá kola na pokoji, případně v nějakém opravdu zabezpečeném skladu s "regulovaným" přístupem, např. s recepční. Děkuji.
13.09.2016 20:21:00 - admin
Re: Uskladnění kol
Dobrý den, na pokoji kola nelze uskladnit, neboť hotel má samostatný odpovídající prostor pro kola pod uzamčením.
Přejeme hezký pobyt.
23.07.2016 23:16:00 - Schwarzerová Veronika
Dotaz
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat cena za dvouluzkovy pokoj je myšlena osoba/noc nebo pokoj/noc? Děkuji za odpověď. Pěkný den
23.07.2016 23:28:00 - admin
Re: Dotaz
Dobrý den,
dvoulůžkový pokoj 1 ubyt.os. 450 Kč
2 ubyt.os. 900 Kč
19.07.2016 19:41:00 - Snítilová Alena
Dotaz
Dobrý den,
ráda bych se zeptala zda je u vás při pobytu s invalidním tatínkem možné uschovat, popř. i dobít elektrickou tříkolku?
Děkuji, Alena
19.07.2016 20:52:00 - admin
Re: Dotaz
Dobrý den, určitě se při příjezdu dohodnete na řešení. Přejeme příjemný pobyt.
06.07.2016 0:50:00 - Blanaci
Velka spokojenost
Velmi prijemny pobyt ?? kuchyne vyborna velike porce 1%Kuchari, personal taktez bezvadny servirky mile pozorne rychle ?? usmevave sikovne ?? celkove pobyt byl vynikajici?? Jedinne co blblo byla wifi ale na dovci neni az tak potreba Dekujeme S pozdravem N.
12.07.2016 10:42:00 - admin
Re: Velka spokojenost
Jsme rádi, že jste byli spokojeni, děkujkeme
03.03.2016 22:29:00 - Prostějováci
poděkování
Strávili jsme u vás část jarních prázdnin a moc se nám u vás líbilo. Pěkné ubytování s výhledem na potok a les, výborná kuchyně, milý a vstřícný personál , super sauna :-) Nakonec jsme si užili i sněhu a dostatek procházek s naším psíkem. Moc děkujeme.
03.03.2016 23:39:00 - admin
Re: poděkování
Děkujeme za Váš příspěvek a jsme rádi, že jste byli spokojeni s Vaším pobytem na hotelu Zlatý Chlum.
rádi Vás i příště uvítáme.
11.01.2016 6:24:00 - Lukáš
Spokojenost
S hotelem a personálem jsme byli velmi spokojeni. Obzvlášť číšník v hotelové restauraci byl velmi ochotný a příjemný. Určitě doporučuji.
08.12.2015 14:04:00 - Ján
dotaz
Dobrý deň,
chcel by som sa opýtať, či sú v okolí hotela nejaké lyžiarske bežkárske okruhy /ako ďaleko od hotela, príp. náročnosť a či sú upravované. Ďakujem, Ján
09.12.2015 10:22:00 - admin
Re: dotaz
Dobrý den, množství upravovaných sjezdovek a běžeckých tratí různé obtížnosti se nachází ve vzdálenosti od asi 3 km dále, bližší informace najdete na www stránkách. Přejeme příjemný pobyt.
28.03.2015 13:15:00 - Marie
Dítě
Dobrý den,
kolik se připlácí za dítě 4 roky bez stravy alergii na některé potraviny.
27.03.2015 20:25:00 - Petr
výtah
Dobrý den, chci se zeptat, zda má hotel výtah? jsem vozíčkář.děkuji.
28.03.2015 0:03:00 - admin
Re: výtah
Dobrý večer, ano hotel má výtah a je bezbariérový,
těšíme se na Vaši návštěvu,
25.03.2015 11:51:00 - Zdeněk Zelený
dotaz
Dobrý den. V kolik hodin je nejlepší čas příjezdu na hotel dne 7.9.2015. Voucher je třeba v tištěné podobě nebo stačí v podobě SMS v mobilu. Děkuji za odpověď.
25.03.2015 12:53:00 - admin
Re: dotaz
Dobrý den, nejvhodnější doba příjezdu je po 15 hodině, při příjezdu předložte na recepci vytištěný vourcher nebo poukaz.
19.03.2015 10:22:00 - Zdeněk Kolář
dotaz
Dobrý den.Chceme se zeptat,zda je možnost poloviční porce pro malou vnučku a zda se platí plná taxe,když budeme mít polopenzi na 6dní.Pobyt máme objednaný na srpen 2015.Děkuji Kolář.
19.03.2015 10:40:00 - admin
Re: dotaz
Dobrý den, hotelová restaurace samozřejmě podává i dětské porce jídla, ohledně zbytku dotazu se prosím obraťte na recepci hotelu, přejeme příjemný pobyt
06.01.2015 8:20:00 - Milan
můžu Vás všem doporučit
Dobrý den, strávili jsme u Vás s přítelkyní letní dovolenou, a nemohli jsme si vynachválit všechny vaše služby, hotel krásny, pokoje čisté, jídlo výborné a personál velmi přátelský.
Děkujeme Vám moc, a věřím že někdy budeme zase Vašimi hosty
06.01.2015 9:04:00 - admin
Re: můžu Vás všem doporučit
Děkujeme za Váš příspěvek a těší nás, že jste byli spokojeni s pobytem na našem hotelu, rádi Vás opětovně přivítáme.
27.11.2014 10:25:00 - Lukáš
Zvýhodnene pobyty
Dobrý den chtěl bych se jem zeptat na cenu těch zvýhodněnych pobytu a zda je možné se u vás ubytovat v rozmezí 25.12 - 30.12 ?? Děkuji
27.11.2014 13:37:00 - admin
Re: Zvýhodnene pobyty
Dobrý den,
se svým dotazem se prosím obraťte na hotelovou recepci
tel.: (+420) 584 492 911
fax: (+420) 584 492 910
e-mail: info@hotel-zlatychlum.cz
17.09.2014 22:31:00 - Veronika
dotaz
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte k dispozici dvoulůžkový pokoj s vanou a dále mám dotaz ohledně večeře. V ceně vouchru je nasáno večeře dle vlastního výběru, to si tedy budeme sami vybírat z celého jídelního lístku do určité celkové částky? Děkuji
17.09.2014 23:04:00 - admin
Re: dotaz
Dobrý den, všechny pokoje jsou bezbariérové se sprchovým koutem, večeři si vybíráte tak jak jste sama napsala,
přejeme příjemný pobyt
18.09.2014 8:26:00 - Veronika
Re: Re: dotaz
Děkuji za odpověď. Do jaké ceny je tedy možnost výběre večeře?
Chtěla bych se ještě prosím zeptat ohledně fitness. Ve vouchru je uvedeno, že po dobu pobytu je volný vstup do hotelového fitness. Co všechno fitness zahrnuje? Je to pouze tělocvična? Ještě jednou děkuji
18.09.2014 13:02:00 - admin
Re: Re: Re: dotaz
Dobrý den, hodnota večeře na poukaz je 100 kč, zbytek si host doplácí. Fitness je vybaveno běžnými posilovacími stroji, můžete se podívat na stránky hotelu kde najdete fotogalerii.
18.09.2014 13:11:00 - Veronika
Re: Re: Re: Re: dotaz
100 kč na osobu za jednu večeři ano? Děkuji
18.09.2014 13:34:00 - admin
Re: Re: Re: Re: Re: dotaz
ano, je tomu tak
04.09.2014 12:46:00 - Nela
dotaz
Dobrý den, je možné připlatit si a přijet na víkend i se psem?
04.09.2014 13:41:00 - admin
Re: dotaz
Dobrý den, ano, můžete přijet s pejskem a na místě za něj zaplatit.
09.08.2014 16:38:00 - Tereza
dotaz
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda si můžeme přivést vlastní kola a jestli je v hotelu nějaká pro kola určená místnost?
15.08.2014 10:08:00 - admin
Re: dotaz
Dobrý den, vlastní kola si samozřejmě přivézt můžete, prostor pro jejich uložení máme.
29.07.2014 16:52:00 - Menšík a Králová
...
Děkujeme za super pobyt ve vašem hotelu. Bylo to skvělé, pěkné čisté prostředí i pokoje, vynikající jídlo i porce :p skvělý a veselý personál, krásné prostředí... Těšíme se za vámi přístí rok.
29.07.2014 22:52:00 - admin
Re: ...
Dobrý den, děkujeme Vám za Vaši návštěvu a jsme rádi, že jste byli spokojeni s našimi službami. Rádi Vás opětovně přivítáme na našem hotelu.
28.07.2014 12:09:00 - Jana M.
vybavení
Dobrý den, podle fotek, které jsem viděla, jsem se vás chtěla zeptat, zda tam jsou i nějaké skleničky? děkuji za odpověď
28.07.2014 17:34:00 - admin
Re: vybavení
Dobrý den, samozřejmě na pokojích jsou skleničky.
24.07.2014 17:47:00 - Staník
ručníky
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda jsou na pokojích ručníky, zda ano tak kolik..děkuji za odpověď
24.07.2014 18:27:00 - admin
Re: ručníky
Dobrý den, hotel je kategorie 3 hvězdičky, z toho vyplývá i vybavení pokojů, ručníky jsou na pokojích samozřejmostí, jejich výměna je zajištěna, pokud budete mít mimořádnou potřebu na výměnu, recepce vám jistě vyhoví, přejeme příjemný pobyt
09.07.2014 16:56:00 - tomáš
čas
Dobrý den, chtěl bych se zeptat v kolik hodin jsou snídaně a v kolik večeře, abychom si mohli naplánovat výlety. Děkuji za odpověď
09.07.2014 19:18:00 - admin
Re: čas
Dobrý den, snídaně se podává od 7,00 - 10,00 hodin, večeře je pak podávána až do 22,00 hodin
08.07.2014 10:46:00 - monika
večeře
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda večeře je vařena přímo na večeři, nebo je to z oběda, a že se nemůže stát, že si dáme meníčko na oběd a to samé bude i na večeři. Děkuji
08.07.2014 17:09:00 - admin
Re: večeře
Dobrý den, večeře jsou samozřejmě připravovány samostatně jen jako večeře, určitě se nemusíte bát, že by vám bylo podáváno jídlo od oběda k večeři, to na našem hotelu je zcela vyloučeno. Veškeré podávané jídlo je samozřejmě čerstvě připravené.
08.07.2014 10:31:00 - Zuzana
snídaně
Dobrý den, chtěla bych se zeptat co všechno bývá na snídani a jestli je tam nějaké ovoce. Děkuji
08.07.2014 17:04:00 - admin
Re: snídaně
Dobrý den, snídaně jsou koncipovány tak, aby si každý host vybral, je výběr z pečiva, mléčných výrobků, sladkých výrobků, uzenin, zeleniny či ovoce, a dalších potravin a nápojů, vždy samozřejmě s ohledem na dané možnosti a dostupnost.
04.07.2014 18:53:00 - Eva B.
snídaně
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak vypadají snídaně? je to klasicky formou bufetu kde si muze kazdy nandat co sni nebo kazdy dostava pridelene porce jidla ? a jak velky je vyber jidel ? dekuji
04.07.2014 21:54:00 - admin
Re: snídaně
Snídaně jsou běžně podávané formou bufetu, pouze při nízké obsazenosti hotelu je podávána kontinentální snídaně.
Ostatní jídla jsou na výběr z jídelního lístku restaurace.
18.06.2014 18:17:00 - Renata
volné kapacity
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda máte volno od 1.8. - 7.8, pro 4 osoby kdybychom si koupily vouchery? děkuji moc za odpověď.
18.06.2014 19:03:00 - admin
Re: volné kapacity
Dobrý den, s dotazem na obsazenost hotelu se prosím obracejte na hotelovou recepci, děkuji
tel.: (+420) 584 492 911
e-mail: info@hotel-zlatychlum.cz
04.02.2014 10:55:00 - Hanka, Marta, Martin a Kamil
Poděkování hotelu
Děkujeme za perfektní víkendový pobyt na vouchery. V hotelu jsme byli dva kamarádi a dvě kamarádky, všichni z jedné bývalé práce. Pobyt byl naprosto perfektní, vše o domluvě, personál vstřícný, ochotný a usměvavý (hlavně bychom chtěli pochválit profesionální a milý přístup servírky Petry, kromě vtipné komunikace i splnění nestandardních požadavků.) Pochválit musíme i kuchyn, měli jsme několik jídel a vše výborné. Sauna OK. Ještě jednou děkujeme mnohokrát ! Váš hotel všem doporučujeme a chválíme. Jen tak dál ! ! Hanka, Marta, Martin a Kamil
04.02.2014 12:19:00 - admin
Re: Poděkování hotelu
Jsme rádi, že jste byli spokojeni při pobytu na našem hotelu a rádi Vás opětně přivítáme stejně jako spousty našich dalších spokojených návštěvníků. I nadále se budeme snažit o dodržení vysokého standartu našich služeb. Děkujeme za Váš příspěvek.
03.02.2014 17:01:00 - Zeman
dotaz
Dobrý den chtěl bych jse zeptat jestli jsou v okolí náké sjezdovky a jak velké , děkuju
03.02.2014 19:24:00 - admin
Re: dotaz
Dobrý den,
v okolí hotelu 5-15 km je několik sjezdovek menší či větší náročnosti např. Filipovice,Červenohorské sedlo, Ramzová, Petříkov, dále pak je dostupný i Praděd či Kouty nad Desnou.
09.01.2014 8:05:00 - mayerová
dotaz
Chci si zakoupit voucher, kde je v ceně krytý bazén a sauna. Bohužel nemohu využít ani jednu z těchto procedur. Lze to zaměnit za např. solnou jeskyni, even. něco jiného. Děkuji
Mayerová
09.01.2014 11:10:00 - admin
Re: dotaz
Dobrý den, tato výměna není možná, obraťte se prosím na hotelovou recepci s požadavkem na nabídku pobytu dle Vašeho přání a možností hotelu.
21.12.2013 21:34:00 - Miksovi
dotaz
Dobrý den,
dostali jsem od společnosti ELEKTRO PLUS poukaz na ubytování pro jednu osobu na 3denní pobyt se snídani ZDARMA,a zbytek členů 10%. Chtěli bychom to využít jako dárek pro matku s kamarádkou,chtěla jsem se zeptat pro případnou cenu,kdyby přijeli od pátka do neděle.
03.05.2016 19:17:00 - Stanislava Ledvinová
Re: dotaz
Dobrý večer, dostala jsem od společnostiELEKTRO PLUS poukaz pro jednu osobu na 3denní pobyt se snídaní ZDARMA a zbytek členů 10%.CHtěla bych vzít manžela, kolik by to stálo? Dále prosím informaci,jestli máte od 20.června volný pokoj pro dvě osoby.Děkuji Stanislava Ledvinová
03.05.2016 21:07:00 - admin
Re: Re: dotaz
Dobrý den, obraťte se se svým dotazem prosím na recepci:
tel.: (+420) 584 492 911
fax: (+420) 584 492 910
e-mail: info@hotel-zlatychlum.cz
23.12.2013 10:58:00 - admin
Re: dotaz
Dobrý den, s dotazem se prosím obraťte na hotelovou recepci: e-mail: info@hotel-zlatychlum.cz
tel.: (+420) 584 492 911
fax: (+420) 584 492 910
30.10.2013 17:45:00 - Musilovi
poděkování
20.10. - 26.10. 2013
I my chceme poděkovat za velmi příjemný pobyt , výbornou kuchyni, milým, pozorným personálem, zvláště panem Jakubem, takových číšníků je dnes velmi málo.Přejeme, ať se Vám stále daří. Musilovi
30.10.2013 17:58:00 - admin
Re: poděkování
Dobrý den, jsme rádi, že se Vám na hotelu Zlatý Chlum líbilo, děkujeme za pochvalu a rádi Vás u nás opět přivítáme.
21.10.2013 22:37:00 - Kovačičovi
21. - 23.6.2013
Děkujeme za perfektní víkendový pobyt, kde se o nás starala úžasně příjemná a vstřícná slečna servírka a pan majitel vyhověl obratem i mému specifickému nároku na snídani. Velice příjemné ubytování, krásné pokoje, velice příjemná a dobrá kuchyně.
21.10.2013 22:55:00 - admin
Re: 21. - 23.6.2013
Děkujeme za pochvalu a jsme velice rádi, že jste u nás byli spokojeni, rádi Vás opět přivítáme
25.08.2013 9:10:00 - Luboš Šantin
Poděkování
Dekujeme za perfektní zázemí,skvělou kuchyň,doprovodné služby.Moc se nám u vás líbilo a zcela určitě se vrátíme.Jako základna pro pěší turistiku i cyklovýlety naprosto ideální.
25.08.2013 15:34:00 - admin
Re: Poděkování
Děkujeme za Váš příspěvek, jsme rádi, že jste byli u nás spokojeni, rádi Vás opětovně přivítáme a i nadále se budeme snažit o poskytnutí služeb ve vysokém standartu.
28.06.2013 17:17:00 - Monika
Dotaz
Dobrý den. Koupila jsem a objednala slevový pobyt. Budeme ještě dokupovat nějaký den. Co je zahrnuto ve zvýhodněné ceně 999,-Kč/noc pro 2 osoby? Je na pokojích minibar? Děkuji za odpověď
28.06.2013 21:03:00 - admin
Re: Dotaz
Dobrý den, se svým dotazem se prosím obraťte na hotelovou recepci tel.: (+420) 584 492 911
e-mail: info@hotel-zlatychlum.cz
25.06.2013 10:24:00 - Peter Luczy
Poděkování
Veliké poděkování za perfektní servis kterého se nám dostalo při našem již druhém pobytu ve vašem hotelu. Věříme, že náš pobyt u vás nebyl poslední. Jen tak dál.
25.06.2013 12:37:00 - admin
Re: Poděkování
Vaše spokojenost je pro nás samozřejmě potěšením, rádi Vás kdykoliv v budoucnu rádi přivítáme, samozřejmě k Vaší spokojenosti.
10.06.2013 13:07:00 - Blanka Vaňková
Moc děkujeme
Tento víkend (7.-9.6.2013) jsme trávili ve vašem hotelu. Všech 50 účastníků by chtělo moc poděkovat za perfektní servis, výborné jídlo, hezké a čisté pokoje a za vstřícnost personálu.
10.06.2013 13:15:00 - admin
Re: Moc děkujeme
Děkujeme za pochvalu, jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a byli jste spokojeni.
26.05.2013 14:11:00 - Zdraví Sýkorovi ze Svitav!
Rodinný prodloužený víkend
Dobrý den,
v hotelu jsme byli s celou rodinou včetně našich dvou pejsků a mnohokrát bychom chtěli za všechno poděkovat. Pobyt byl naprosto perfektní, vše o domluvě, personál vstřícný, ochotný a usměvavý (hlavně bychom chtěli pochválit profesionální přístup pana Jakuba Klosowského).Jídlo a pivo bylo také vynikající, takže vše na jedničku. Děkujeme mnohokrát! Váš hotel všem doporučujeme a chválíme. Ať se Vám moc daří!
26.05.2013 14:17:00 - admin
Re: Rodinný prodloužený víkend
Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo, budeme se i nadále snažit vyjít našim hostům maximálně vstříc. Rádi Vás opět přivítáme.
04.07.2018 8:24:00 - Janka231
Re: Re: Rodinný prodloužený víkend
Byli jsme velmi spokojení,jak s kuchyní i personálem,hotel čistý a klidný.Děkujeme.<BR />http://sk.your-reviews24.com
04.07.2018 9:00:00 - admin
Re: Re: Re: Rodinný prodloužený víkend
Dobrý den, jsme rádi že se Vám u nás líbilo, rádi Vás opět přivítáme na hotelu ZLATÝ CHLUM a děkujeme za Váš příspěvek do diskuse.
10.05.2013 0:45:00 - Dáša, Roman a Krikrouš z Bílovic n./Svit.
Poděkování
Děkujeme za nevšedně velmi milý, vstřícný
a pohot(d)ový personál od kuchyně, číšníků až po paní pokojskou. Byli jsme u Vás s naším na srdíčko nemocným pejskem a setkali se s pochopením a přirozenou ochotou vyhovět.
Rádi se k Vám někdy zase podíváme. Pokud bychom mohli vznést jen jedno malé přání, tak u snídaně by byly prima nějaké obyčejné vločky, rozinky, ovoce, nebo tak podobně. Přejeme Vám hodně stejně spokojených hostů.
12.05.2013 15:48:00 -
Re: Poděkování
Dobrý den,
děkujeme za příjemný pobyt, pěkně jsme si ho užili. Jen se připojuji k předchozímu příspěvku, i nám kapku chyběla rozmanitější snídaně v podobě ovoce a něčeho nezdravě sladkého :o) Ať se daří!!
10.05.2013 1:18:00 - admin
Re: Poděkování
Děkujeme za Váš příspěvek a rádi Vás opět přivítáme na našem hotelu.
24.02.2013 19:27:00 - V.Novák
spokojenost
Hotel jsme navštívili v lednu,spojili jsme dva poukazy a užili si týden komfortu.Skvělá kuchyně,chytře vymyšlená polopenze-večeře dle výběru z lístku a 100,-kč sleva,dokonalý personál,sauna,všude čisto,zkrátka samá nej.Škoda jen,že nebyl vůbec žádný sníh.Těšíme se na letní pobyt!
24.02.2013 22:11:00 - admin
Re: spokojenost
Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo, děkujeme za pochvalu, rádi Vás opět přivítáme.
12.02.2013 6:22:00 - Honza
dotaz
Koupil jsem relaxační pobyt ve vešem hotelu a mám na vas dotaz,až mi příjde poukaz tak jestli tam bude určený termín nebo si ho ,po dohodě s vámi,mohu vybrat sám.Děkuji za odpověď.
12.02.2013 9:24:00 - admin
Re: dotaz
Dobrý den,
termín Vašeho pobytu si sjednáváte přímo s hotelovou recepcí telefonicky či emailem, přejeme příjemný pobyt
23.01.2013 15:56:00 - Mirka Silnicova
dotaz
Dobrý den,chtěla bych se zeptat na cenu za klasiký prodloužený víkend s polopenzí pro 2 osoby.
23.01.2013 16:59:00 - admin
Re: dotaz
Dobrý den, s dotazem se prosím obraťte na recepci hotelu.
10.12.2012 15:41:00 - Mirka Silnicova
dotaz
Dobrý den,chtěla bych se zeptat, jestli prodloužené víkendy platí i o letních prázdninách,někde to bohožel nejde nejde.Děkuji za odpověd.
10.12.2012 19:30:00 - admin
Re: dotaz
Dobrý den,
vše záleží na volných termínech a dohodě s hotelovou recepcí kam se prosím obraťte s dotazem.
Přeji příjemný zbytek dne.
04.12.2012 11:01:00 - Libor
dotaz
Dobrý den. Můžeme si k Vám vzít se sebou naši kočičku? Děkuji za odpověď Libor Bohdálek
04.12.2012 12:11:00 - admin
Re: dotaz
Dobrý den,
pokud je kočička čistotná, tak si ji můžete vzít za stejných podmínek jako psa.
27.11.2012 14:09:00 - Adéla Koutná
Tip
Dobrý de.nJe možné slevový kupon využít i v termínu 22.12 až 25.12.?
27.11.2012 17:43:00 - admin
Re: Tip
Dobrý den,
obraťte se prosím na recepci hotelu, tam dostanete aktuální informace o volném ubytování.
27.11.2012 12:06:00 - Martin
Sjezdovky
Dobrý den. Rád bych se zeptal na polohu hotelu vzhledem ke sjezdovému lyžování. Je v okolí dostupná nějaká sjezdovka? Děkuji za odpověď, Martin.
27.11.2012 17:48:00 - admin
Re: Sjezdovky
Dobrý den,
sjezdovky pro lyžování jsou dostupné v dosahu 5-15 km od hotelu.
21.11.2012 7:53:00 - Šajová
Poděkování
Dobrý den, chtěla bych Vám toto cestou poděkovat za Vaše vynikající služby. Pěkné ubytování, obsluha v restauraci super, výborná kuchyně a hlavně, příjemní lidé. Byli jsme na víkendovém pobytu a bylo nám u Vás krásně........... Děkujeme
21.11.2012 17:40:00 - admin
Re: Poděkování
děkujeme za pochvalné řádky, budeme se i nadále snažit
12.11.2012 8:37:00 - LADA
Pobyt.
Dobrý den,uvažujeme o pobytu u vás a moc by nás zajímalo jak daleko je to na sjezdovky a zda jezdí kolem hotelu skibus,Děkuji
12.11.2012 21:00:00 - admin
Re: Pobyt.
Dobrý den, sjezdovky jsou k dosažení ve vzdálenosti asi 5 - 15 km, dle výběru, hromadnou autobusovou dopravou /zast.100m/, případně vlakem /zast.300m/ od hotelu,
Přejeme příjemný pobyt.
02.11.2012 13:10:00 - Zuzana
Pes do restaurace?
Dobrý den,
chtěla bych se Vás zeptat jestli je možné při pobytu u Vás vzít psa střední velikosti sebou do restaurace.
Děkuji za odpověď a zdravím!
02.11.2012 15:45:00 - admin
Re: Pes do restaurace?
Samozřejmě že můžete, přejeme hezký pobyt.
09.10.2012 16:31:00 - František Čapka
Dovolena
Do kdy se dostavit-v kterou asi hodinu-mame u Vas rezervovano od 11.10-16.10.2012
09.10.2012 18:58:00 - admin
Re: Dovolena
Dobrý den,
příjezd do hotelu je po 14 hodině a odjezd do 11 hodin.
Přejeme příjemný pobyt.
24.08.2012 12:17:00 - M.Bělohoubková
Poukázka
Dobrý den,
dostala jsem od společnosti ELEKTRO PLUS poukaz na ubytování pro jednu osobu na 3denní pobyt se snídani ZDARMA,a zbytek členů 10%. Chtěla bych to využít jako dárek pro matku s přítelem,a chtěla jsem se zeptat pro případnou cenu,kdyby přijeli od pátka do neděle?
E-mail : 4Megina4@seznam.cz
Předem vřele děkuji za odpověď.
S pozdravem M.Bělohoubková
24.08.2012 12:24:00 - admin
Re: Poukázka
Dobrý den,
obraťte se prosím na hotelovou recepci, tam Vám budou poskytnuty informace dle Vašeho požadavku,
15.08.2012 19:27:00 - Alena
grilování
Dobrý den.Byli jsme u vás na 3 dením pobytě.Vše bylo super.Pouz nás zklamalo že grilování je pouze o víkendu.Hotel byl téměř plný hostu,takže si myslím že to byla škoda.Servírka Petra velice příjemná a usměvavá.Číšník chyběl pči podávaní snídaní,pobíhal tm nějaký starší pán což očividně číšník nebyl.,Ale jinak spokojenost a hotel dál doporučíme.
15.08.2012 20:24:00 - admin
Re: grilování
Děkujeme za pochvalu, grilování je odvislé mimo jiné i od momentálního počasí, záskok je někdy nutný i z provozních důvodů a vždy ke spokojenosti našich hostů,
02.08.2012 11:25:00 - Eva
pobyt
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak je Váš hotel přizpůsobený dětem? Uvažujem o pobytu s 2 letou dcerou Děkuji
02.08.2012 19:50:00 - admin
Re: pobyt
Dobrý den, hotel je přizpůsoben i pro pobyt rodin s dětmi, v restauraci jsou i dětské sedačky, hrací koutek, na pokoj je možno objednat dětskou postýlku, dětské porce jídel jsou samozřejmostí, hotel je běžně využíván rodinami s dětmi.
01.08.2012 21:03:00 - Radka
pobyt
Dobrý den,posílala jsem Vám dva e-maily a nepřišla mi pořád žádná odpověď.
01.08.2012 21:44:00 - admin
Re: pobyt
Dobrý den, na emaily odpovídáme zpravidla obratem, od Vás jsme neidentifikovali žádnou emailovou zprávu. Pokuste se zprávu znovu odeslat na info@hotel-zlatychlum.cz, případně se kontaktujte telefonicky,
23.07.2012 13:48:00 - Helena
"Pochvala"
Dobrý den, tímto bych chtěla po čtyřdenním pobytu ve Vašem hotelu poděkovat personálu Vašeho hotelu. Hezké ubytování, obsluha v restauraci vždy milá, usměvavá a ochotná, výborná kuchyně - nezbývá nic jiného, než že pokud někdo hledáte nějaká příjemná místečka v naší dosud ještě hezké zemičce, dojeďte se na tato místa sami přesvědčit, že opravdu to tam tak je.
23.07.2012 21:58:00 - admin
Re: "Pochvala"
Děkujeme za Vaši pochvalu, snažíme se naším hostům připravit co nejpříjemnější pobyt v našem hotelu a rádi naši snahu komukoliv předvedeme kdo náš hotel navštíví.
02.07.2012 19:08:00 - Alena
grilování
Máme u vás objednaný pobyt s možností grilování.Na jaké speciality se mužeme těšit?
09.07.2012 20:35:00 - admin
Re: grilování
Dobrý den,
nabídka grilování se mění, nechte se překvapit, určitě si vyberete a budete spokojeni jako naši ostatní hosté.
13.02.2012 20:01:00 - Jana Bělohlávková
Ceník
Dobrý večer.Měla bych zájem o welnes pobyt.Mužete sdělit cenu víkendovích a welnes pobytu ?Na vašich stránkách tento ceník nemáte.Děkiji
13.02.2012 20:35:00 - admin
Re: Ceník
Dobrý den,
obraťte se prosím se svým požadavkem na hotelovou recepci, kde Vám dle Vašeho přání spolu s objednávkou pobytu sestaví i kalkulaci dle Vámi vybraného rozsahu služeb wellness /sauna,masáže,fitnescentrum,případně bazén/
Děkujeme za dotaz
30.01.2012 18:04:00 - Peter a Hanka
Prosba
Dobrý večer, sme zo Slovenska a chceli by sme sa informovať o možnostiach ubytovania u vás v hoteli. Poslali sme vám e-mail 17 Jan 2012, no nikto nám nezaslal odpoveď, radi by sme sa preto spýtali, v čom sa vyskytol problém. Vopred ďakujeme za odpoveď.
31.01.2012 10:39:00 - admin
Re: Prosba
Dobrý den,
s politováním Vám sdělujeme, že v naší emailové korespondenci neevidujeme žádnou zprávu či požadavek od Vás, na každý email reagujeme odpovědí, prosím laskavě aby jste svůj požadavek zopakovali,rádi Vás na našem hotelu přivítáme,
Přejeme hezký den
07.10.2011 10:53:00 - Pepa Novotný
Pochvala
Výborný hotel, dobré jídlo a ochotný personál. Všem maximálně doporučuji!
07.10.2011 12:57:00 - admin
Re: Pochvala
Dobrý den, děkujeme za pochvalu,budeme se dále snažit,
15.08.2011 11:38:00 - Michal Prokop
Víkendové pobyty
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jake jsou ceny víkendových pobytů.
Předem díky.
15.08.2011 13:51:00 - admin
Re: Víkendové pobyty
Dobrý den,
v současné době nenabízíme víkendové pobyty jako balíček, pokud máte o pobyt jako takový zájem, vycházejte z platného ceníku ubytování, ohledně možnosti a cen dalších požadovaných služeb dostanete informaci při případné reservaci pobytu na recepci hotelu, přeji hezký den
26.07.2011 17:43:00 - Katka
VOLNÁ MÍSTA
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda máte volný termín pro dvě osoby od 15.8. - 19.8. 2011 Děkuji za odpověd.
26.07.2011 19:57:00 - admin
Re: VOLNÁ MÍSTA
Dobrý den,
s dotazy ohledně ubytování a zejména volných termínů se prosím obrťte na hotelovou recepci, přejeme hezký pobyt na hotelu ZLATÝ CHLUM
25.07.2011 3:07:00 - Martin
Stylovost
Dobrý den,
Nemyslím si, že stylovost a stylový atd... je to pravé pojmenování, které se opakuje na každé Vaší stránce několikrát, ale je to pěkné. Jen si myslím, že doba zelí na talíři ke všem Vašim stylovým pokrmům a jistě i zážitkové gastronomii již zhruba 20 let nepatří.
25.07.2011 13:30:00 - admin
Re: Stylovost
Dobrý den,
těší nás Váš zájem o hotel, jeho stylovost je dána především charakteristickou koncepcí horského hotelu zkomponovanou s moderní stavbou. Pokud jde o zelí na talíři ke každému pokrmu, nemyslím si, že je tomu až tak úplně, máme za to, že česká kuchyně má používat především tradiční české suroviny o což se snažíme, samozřejmě pokud by jste požádal číšníka o záměnu surovin v obloze, zcela jistě by Vám vyšel vstříc, děkujeme za Vaše postřehy a rádi Vás kdykoliv opětovně uvítáme na hotelu ZLATÝ CHLUM
10.07.2011 20:40:00 - Orolínovi
Pochvala
Pěkné ubytování, čisto, ochotný personál, dobrá snídaně. Krásná procházka podél řeky směrem na Jeseník.
18.05.2011 22:55:00 - Brdíčkovi
Příjemné prostředí
Dobrý večer. Prožili jsme ve Vašem hotelu příjemný víkend. Pěkné, čisté pokoje, milý a ochotný personál.Super. Budeme dál doporučovat.
14.05.2011 23:12:00 - Bzobohatý Miroslav
ŠKODA
Dobrý den,byl jsem v loni u vás a měl objednaný krátký týden.Recepční o službách nic nevěděla nakonec jsme domluvili na ceně ubytování.Vše bylo OK,ale jak píší zakazníci krásná krajina,jeseníky jsou krásné celé ale bez auta jste v hotelu jak v motrestu u dálnice.Nemáte ceník na letošní rok ale na psa ano,v loni to bylo 100 na pobyt ted 50kč den.
15.05.2011 22:25:00 - admin
Re: ŠKODA
Dobrý den, ceník ubytování je o tři řádky výše než ceník pobytu pro psa, zřejmě jste jej přehlédl, poplatek za psa odpovídá nákladům na pobyt psa a nijak nevybočuje z běžných zvyklostí, poznámka o motorestu a dálnici je silně nadsazená, hotel je v blízkosti veřejné komunikace,což je obvyklé a pobytu nepřekáží, a mimochodem, po deseti minutách chůze od hotelu jste v přírodě na turisticky značených cestách, cyklostezka vede kolem hotelu. Zdravíme s přáním hezkého dne.
10.04.2011 11:04:00 - Petr
!!!!!!!!!
Kde máte ceník?? základní věc
01.05.2011 12:28:00 - Marie Kovářová
Re: !!!!!!!!!
Petře, co takhle úplně obyčejný pozdrav. Základní věc. I když jenom při dotazu.
10.04.2011 12:17:00 - admin
Re: !!!!!!!!!
Dobrý den, omlouváme se, ale v současné době provádíme úpravy stránek, během krátké doby bude vše napraveno.
Zdravíme s přáním hezkého dne.
22.03.2011 14:33:00 - Jarmila Harazinová
Příjemný pobyt
Byli jsme v hotelu na třídenním pobytu a byli jsme velmi spokojení. Relaxace, klid, v okolí možnost pestrého vyžití, úžasná krajina, množství turistických stezek a cílů pro všechny věkové kategorie. Personál restaurace profesionální: přívětivý, ochotný, ale ne podbízivý. Jídlo výborné, v množství, které se téměř nedalo sníst.
02.03.2011 16:26:00 - ŠTĚPÁNKA LUXÍKOVÁ
PODĚKOVÁNÍ
Děkujeme za krásně prožitý víkend u vás.Pěkné a utulné ubytování,výborná jídla,příjemný personál.SUPER CENA.
28.02.2011 20:18:00 - Aneta
DOPORUČUJI
Byli jsme ubytovaní v lázních Jeseník.Při našich toulkách jsme se stavili v České Vsi v hotelu Zlatý Chlum na kafe.Obsluha příjemná a velice úslužná, zvláště pan Kuba úžasný číšník. Dali jsme si i masáže a tímto by jsme chtěli také poděkovat paní masérce, masáže daleko kvalitnější než v lázních, raději jsme měli být jen v tomto hotelu a né v lázních.Moc děkujeme obsluze panu Kubovi a paní masérce a také panu kuchaři za skvělou večeři. VŘELE DOPORUČUJEME VŠEM. Krojcová Aneta s rodinou.
18.02.2011 20:32:00 - Honza
doporučuji
velice příjemný hotel, doporučuji
25.01.2011 12:27:00 - Petra
víkend
děkujeme za krásný víkend, dobré ubytování, výborné jídlo, super lyžování, krásné zážitky, výborní lidé ..... :-)) doporučujeme
06.01.2011 21:15:00 - Janíkovi
Lyžování Jeseníky
Vřele doporučuji příjemný hotel s milím personálem v okolí krasných zasněženych hor.Výborné sjezdovky v okolí Jeseníku.Doporučuji a přeji hodně uspěchů.
02.10.2010 22:44:00 - Špačkovi
Nádherný týden
Moc velký dík celému personálu hotelu za krásně strávený týden ve Vašem hotelu, excelentní kuchyně, milá a ochotná obsluha, cena, chuť a hlavně porce jídel bezkonkurenční, nezapomenutelná paní masérka ( hlavně kvalitou masáží ), nádherně zařízený pokoj, prostě každému vřele doporučujeme, pokud to vyjde určitě se vrátíme, ještě jednou moc velký dík a přejeme Vám všem v hotelu hodně spokojených zákazníků.
29.07.2010 18:06:00 - Irena Formanová
Poděkování
Velký dík za nádherný víkend strávený ve Vašem hotelu. Vynikající obsluha, jídlo i prostředí - super.
16.05.2010 12:04:00 - Pavel s rodinou Brno
nádherný víkend
Velmi pěkný hotel, nádherné prostředí a krajina, vynikající jídlo,obsluha a personál, v česku ne zrovna běžné, a navíc cena více než dobrá, co více si přát, určitě se vrátíme.
23.02.2010 6:49:00 - Petr
Bezva dovolená
Vše bylo O.K. Bezva pár dnů,rádi se vrátíme.P.S. Jen by to ještě chtělo pro dítě dětský příbor,jinak super.V létě se stavíme na kola.
11.02.2010 18:34:00 - Jiří Pobuda
Parádní dovolená
Určitě doporučuji, byl jsem zde sice jen na 3 noci, ale určite se někdy v budoucnu zastavím, byť jen kvůli restauraci..(jídlo exelentní a opravdu velké porce), přístup personálu dobrý(není co vytknout), hotel je pekně a dostatečně zařízen...dobrá dostupnost půjčoven (lyží a kol), bazénů, sjezdovek a dalších.....krásná příroda
Určitě sem zavítejte...
06.02.2010 16:34:00 - Květa
Veklá pochvala
Je to sice už asi dva měsíce co jsem v tomto hotelu byla s přítelem, ale když tady tak koukám, určitě se musím k pochvale přidat. Byli jsme naprosto spokojeni jak s ubytováním tak hlavně s přístupem...když večeříte ve dvou a čísník kolem chodí opatrně aby vás nevyrušil, je to fajn :-) Kdyby to šlo, tak by u toho stolu zaklepal :-)) Jídlo také výborné, nechte si poradit a vyzkoušejte smažené smajlíky ... byli vynikající :-) Jediné mínus je, že už s přítelem spolu nejsme...tudíž mi tento hotel zůstane ve vzpomínkách..ale v pěkných vzpomínkách. Zdravím příjemný personál a přeji krásný den a hodně spokojených zákazníků
25.01.2010 23:31:00 - A&M
Bardzo sympatyczny hotel
Polecamy hotel wszystkim wybierającym się na letnie lub zimowe wypady w okolice Jesenika. Hotel odnowiony, urządzony nowocześnie i funkcjonalnie, położony w spokojnej okolicy. Przed hotelem duży parking. Duże, przestronne i czyste pokoje, przystępna cena, bardzo dobre jedzenie i miła obsługa. Hotel w zimie bardzo dobrze ogrzewany, więc po "białym szaleństwie" na nartach aż miło wrócić. :)
21.01.2010 20:04:00 - Petr Novotný
Doporučuji všem !!!!
Opravdu vynikající kuchyně, skvěle vaří, příjemný personál,
velmi pěkné ubytování a cenově dostupné, ideální pro rodinou dovolenou, určitě se rádi vrátíme. Díky.
02.01.2010 22:34:00 - Nicol
Paráda!!
Skvěle vaří, hotel super a personál moc fajn :)
18.09.2014 21:32:00 - Helena Šmídová
Re: Paráda!!
dobry den,chci se zeptat,zda se mohu objednávat na příští rok 2015 na unor na týden 2 osobya malý pejsek.děkuji
18.09.2014 22:04:00 - admin
Helena Šmídová
Dobrý den, objednávat se samozřejmě můžete, je třeba se s objednávkou obrátit na recepci hotelu
e-mail: info@hotel-zlatychlum.cz
18.09.2014 21:49:00 - admin
Re: Re: Paráda!!
Dobrý den, objednávat se samozřejmě můžete, je třeba se s objednávkou obrátit na recepci hotelu
e-mail: info@hotel-zlatychlum.cz
23.11.2009 19:53:00 - Pavol
Velká spokojenost!
Dobrý den,
chci se jenom přidat k předchozí pochvale. Kuchyň i služby číšníků jsou na velmi slušné úrovni jaká je v Čechách bohužel nadstandartní... Nezbývá než doufat, že si všichni v tomto milém, čistém a vkusně zařízeném hotelu svůj vysoký standart udržíte!:) ..Hlavně dlaždičky v koupelně jsou parádní!:) ..Kdybych měl hodně hledat a rýpat tak možná kdyby jste prodávali pohledy a k snídani podávali i malou nutelu nebo ovoce:)
17.11.2009 14:58:00 - Michal
Výborný hotel
17.11.2009
Výborná kuchyně, všem doporučuji.